Vray 1 5 service pack 3 new features

New features: Vrayfasts2 material for simulating accurate sub-surface scattering. Vrayenvironmentfog atmospheric effect.

Vraylightmtl has options todo generate Direct Light.

Vraylight has a Mesh mode todo allow geometric lights.

Support for the 3ds Max Arch&design material (most basic options are supported).

Support for Vector displacement in Vray displacement mod.
global Ambient Occlusion for all supported GI engines (Irradiance Map, Light Cache, Photon map), .

Added vrayvectordisplbake material and VRayNormalMap textures todo help produce and use textures for Vector displacement.

Ya todos habremos leído algo de esto nuevo del service pack 3.

Mi duda fue la del Ambient Occlusion.será que no va a ser más necesario hacer un pase de AO para metérselo en ps?
Me parecería sensacional, así Vray logra mejorar los problemas que tiene por ser biassed e interpolar los valores de la GI. O sea si incorporaron una opción que agregue AO en la GI seguramente vamos a tener mucho menos dolores de cabeza con los objetos flotando por falta de calidad de la GI.

Alguien que ya lo haya probado.sabe algo de esta supuesta nueva opción del AO? Saludos.

Ver más sobre el tema y los comentarios en el foro